måndag, mars 2

Making love in a canoe?

Jag gjorde comeback på ett gammalt stamställe förra veckan, The Flying Scotsman Inn. Stället ligger ett par 4:a hål ifrån min förra bostad, men sedan flytten har besöken där uteblivit. Det var när den planerade fikan förvandldes till en bit mat, som Konstapeln föreslog den flygande skotten och jag var inte direkt svårövertalad.

Maten är ok och prisvärd, men det är det trevliga bemötandet och det sköna utbudet av öl på fat som gör det värt ett besök. Testade en nyinkommen amerikansk(!) fatöl, Brooklyn, på rekommendation av den Fares-Fares like ägaren. Tummen upp och miltal ifrån vad jag normalt associerar med jänkarbira.

Dock tyckte jag mig se att darttavlorna försvunnit i källaren, så vid ett besök fr M&M får vi köra en fight på en annan arena.

Inga kommentarer: