måndag, oktober 13

Alright - lets go!

Ok, vi kör väl igång det här experimentet å ser var vi hamnar. Jag har egentligen alltid gillat att skriva, även om jag aldrig tidigare skrivit bara för skrivandets skull, så varför inte testa att blogga lite?

Jag är pinsamt medveten om att man är lika mycket i framkant med att starta en blogg nu som att köpa hem ett dubbelvikt Donkey-Kong - men vem bryr sig? Just nu vet jag inte ens riktigt vad jag ska skriva om, men jag tänkte använda bloggen som min trumpet för att salutera saker, händelser & företeelser som jag gillar och uppskattar. Saker som inte gillas kommer att sågas. Sågas ordentligt.

Det kommer nog att sågas en del.

Undrar hur mycket det kommer att trumpetas egentligen. Jo, det kommer att trumpetas en del osså hoppas jag. Livet är alltför kort för att undvika att njuta av det man gillar och blir glad av.

Inga kommentarer: